2010. máj. 23.

Első blogom

20 éves vagyok, szeretek egyedül lenni, és olyankor elmerülni vagy a saját képzeletem alkotta világba, vagy egy nagyon jó könyv izgalmas, romantikus és fordulatos világába. A blogot végül is azért csináltam, hogy képzeletem szüleményeit leírjam, hogy esetleg ami az én ments váram a bánat elől, az lehet, hogy más számára is egy kis felüdülést, szabadságot hozhat, legalábbis remélem. Általában ha bármi bánat, fájdalom ér én mindig elmenekülök a saját kis világomba, ami tudom, hogy a gondokat nem oldja meg, de néha szerintem mindenkinek kell egy ''búvóhely'' ami megnyugtatja, egy hely ahol, egy időre elfelejtheti a gondjait, mindenkinek más, nekem ezt a menekülést a képzeletem és a könyvek jelentik. Remélem, hogy ha majd felkerül az első történetem, tetszeni fog, és sok hsz-t kapok, de ha nem, azt is szeretném tudni, hogy tudjak rajta javítani.  

Nincsenek megjegyzések: